Ücretsiz Sistem Özellikleri
Ön Muhasebe Özellikler
-
E-Fatura Entegrasyonu
Ücretsiz e-fatura entegrasyonları ile süreçlerinizi hızlandırın.
-
Mali Müşavir Panel Entegrasyonu
Mali müşavirinize entegre ekran paylaşımı yapın.
-
Barkod Etiket Kullanımı
Stok ve ürünlerinizde barkod etiket çıktıları oluşturun.
-
Gib E-Arşiv Entegrasyonu
Mali mühür aktivasyonu ile e-arşiv fatura geçişi sunar.
-
Hızlı Satış Yönetimi
Alış /Satış işlemlerini kolay menüden hızlıca gerçekleştirin.
-
İnsan Kaynakları Yönetimi
Personel bilgileri, maaş ve avans hareketlerini yönetin.
-
Sipariş Modülü
Farklı varyasyonlu ürünleri tanımlayarak yönetin.
-
Gelir / Gider Yönetimi
Hesap yönetimiyle açılan banka hesaplarınızın gelir giderleri yönetin.
-
Cari Hesap Yönetimi
Müşteri ve tedarikçiye ait cari hareketleri hızlı ve pratik yönetin.
-
Depo & Stok Yönetimi
Ürün ve hizmetleri raporlayarak stok maliyetlerini yönetebilme'yi sağlar.
-
Çek & Senet Yönetimi
Ticari faaliyetleri çek ve senet işlemlerinizi terminlere planlayabilme seçeneği sunar.
-
Ürün Reçetesi (mamül) Yönetimi
Mamül yada yarı mamülü üretebilmek için reçetelendirme yapın.
-
Taksit (Vade) İşlem Takip Yönetimi
Satış ve tahsilatlarınızı periyodik işlemler uygulayarak takip edebilirsiniz.
Cari Hakkında
Bilgilendirme
© 2023 Cari. Her hakkı saklıdır.
Gelir & Gider Yönetimi
Cari Online Ön Muhasebe Programı ile gelir / gider takip özelliği ile işletmelerinizdeki nakit para hareketlerini işletme giderlerini, çalışan personel harcamalarını, kasa ve banka gibi dahili para hareketlerini pratik ve kolayca takip ederek süreçleri yönetebilirsiniz.
-
Gider, işletmelerin faaliyetlerinde kullandıkları varlıkları elde edebilmek için katlanmak zorunda oldukları unsurlara gider, bu unsurların izlendiği hesaplara da gider hesapları denir. Örneğin, işçilere ödenen ücretler, telefon, elektrik gibi giderler, faiz giderleri, komisyon giderleri. Harcamaların geneline gider (masraf/harcama) denir.
-
Gelir, işletmenin mal, ürün satışlarından veya yaptığı hizmetlerden dolayı elde edilen değerlere gelir (hasilat/kazanç) denir.
Gelir / Gider Yönetiminde Merak Edilen Hususlar
Gelir/gider takibi nasıl yapılır?
Düzenli bir işletmeyi yönetebilmenin ilk önceliği gerçekleşen alış, satış işlemlerinin kayıt altına alınmasıdır. Alış yaptığınız ürün/mamül ya da hizmetin, satış yaptığınız ürün/ mamül ve hizmetler için kesilen faturaların kayıt altına aldıktan sonra bu işlemler için gerçekleşecek tahsilatlar ve ödemelerin takibiyle müşteri/tedarikçilerle olan ticari ilişkiler yönetilmiş olunur. Böylece işletmeniz için sağlıklı gelir/gider takibi gerçekleştirilmiş olunur.
Neden gelir/gider takibi yapılmalı?
İşletmelerin sürekliliğinin devamı için aşırı önem arz eden gelir/gider yönetimi doğru finansmanın takibi ve yönetiminin gerekliliğidir. Ticari faaliyetlerde alış/satış işlemlerinin sonrasında takip edeceğiniz tahsilat ve yapacağınız ödemelerin düzenli olarak takibine göre işletmelerinizin finansal sürekliliğini sağlamış olursunuz.
Sistem Entegrasyonları
Sistem geliştirici arkadaşlarımız, 4 seneyi aşkın olarak kullanıcılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak entegrasyonlar üzerinde geliştirmelerine devam ediyor.